Sunday, January 9, 2011

TOLONG INGATKAN AKU ...

'Tolong Ingatkan Aku' ... x pernah dengar lagu ana rafali nie ... first time dengar... not bad song kan ... Juara Lagu lak tue ....siyes ... mmg ini first time la aku dengar lagu nie ..  tp utk kata minat tak la .. cuma ... pertama kali dengar ... terus rase nak download .. wakaka ..

ok2 ...

mulakan cite dengan permulaan hari ni .. aku ke pasar .. seperti biasa la hari ahad .. aku akan ke pasar tani .. selalu aku akan pergi berteman .. kalau x ngan angah mesti g ngan mak .. atau paling koman ngan bibik .. tp sebab ke'bz'an memasing .. aku g sorang .. ala bukan carik pe pun .. carik bekpes n cili padi je ..

then dlm kul 9.30 kot .. aku bawa mak ke NSK .. beli pe ?? ... nie baru beli barang dapur n stok masakan (ikan n lain2) selama seminggu ...

pastu tgh hari ke umah mak mentua angah a.k.a mak abg zz .. pasal hari ni la kenduri masuk umah baru... not bad gak umah die .. maklumlah .. umah wat sendri .. leh deko ikut pilihan sendrik.. ye x ..
kenyang sungguh .. mkn sedap ... maklumlah mkn free .. kenduri la katekan ...

pastu dr segambut kami terus ke kajang .. umah pak busu a.k.a adik mak ... amik barang yg di  pesan ... suh busu beli kat Australia hari tu dah sampai .... beli barang pe? ... tempat masak bbq .. hehhe .. yummy .. pasni mkn bbq je la koje kami sefamili... wakakka .. credit to busu la ..

then pastu sampai umah pun dah nak dekat mlm around 6 ... pe lg rehat time ...

mlm layan AJL ( hehhe nak wat pe lg .. layan tv jela ) ... not bad gak artis yg bertanding .. pembukaan die pun gempak ... ade fran, nash n m. nasir .. mmg tip top .. hehhehe ... stacy aku rase ok2 je .. tak mcm yg lepas2 .. (pade hal tu lagu yg aku nak tgk sangat)... dan pemenang ye .. seperti yg aku g tau awal2 td .. first time masuk AJL .. terus menang .. mesti glamor giler Ana Rafali lepas ni .. heehehe

then .. pe lg .. aku dah penat bercerite ...
selamat mlm ... sweet dream yanie ... salam .... :)

No comments:

Post a Comment