Friday, January 7, 2011

NO BODY PERFECT

yeah .. as a human being .. no body perfect right .. some problem we should solve smoothly ... not to complain each other ... Everytime you commit one more mistake ... You feel you can’t repent .. And that its way too late .. Your’re so confused, wrong decisions you have made ... Haunt your mind and your heart is full of shame ... be strong ... Don’t despair and never loose hope ... Cause Allah is always by your side .. Insya Allah you’ll find your way ...

tp manusia cam nie ..mmg tak leh nak tgk ade org lain yg lebih dari die .. kalau asyik nak carik salah org lain ..  then kutuk n komplain ... baik tak yah .. cam ko tu perfect sgt ... walaupun semua manusia nak yang sempurna dalam hidup meka ... tp kite semua bukan nye sesempurna mana pun ....

ari nie aku belajar sesuatu .. jgn nak menyalahkan orang lain .. sedangkan anda ... ade juga salahnye .. sedih n kesian aku kepada yg menjadi mangsa keadaan .. kite semua tidak mintak semua nie berlaku .. tp disebabkan ade rasa iri hati n tak puas hati .. ini lah yg terhasil ..

jd sebelum melakukan sesuatu itu .. fikir n renung2 kan terlebih dahulu .. jgn terlalu ikut sgt kata hati yg tgh panas menggelegak tue .. kelak binasa keadaan ...

ari nie .. ade yg terasa ... n lakukan sesuatu yg die rase itu betul .. betul ke?? ikut suka la ... janji die bahagia n selesa .. sesi luahan isi hati .. ape yg terbuku di hati juga berlaku .... bila fikir balik (utk sesi ini) .. ade betul nye ... tp cam yg aku ckp td ... adalah lebih elok kite berfikir n melakukan sesuatu itu dlm keadaan yg tenang ... aku tau ape yg aku ckp n tulis ni senang .. sebab tak terjadi pada aku .. tp ini hanyelah pendapat aku ...

kalau ikut kan ari ni aku n BFF tgk wyg .. tp disebabkan ke'BZ'an masing2 .. alamatnye tak jadi pergi la .. kami tukar rancangan n g mkn di restoran Bali di Bangsar South ... carefour pantai dalam .. sedap mmg sedap ... marlina ikut sekali .. :)

mlm aku ke pasar mlm Tmn. Melati .. mcm2 ku beli .. g bersama kak ngah n famili ... :)

No comments:

Post a Comment