Tuesday, January 18, 2011

i'm gonna crazy beb ..

memula sekali ... ari yg lg BZ n sorry to buku team once again ... entah cam ne aku rase gatal perasaan nak g cek paper2 utk jabatan aku .. tgk punye tgk .. musykil ada .. pasal aku tgk pendaftaran cam lain je .. so selidik nye selidik .. mmg masalah .. student 1st year g amik paper jabatan yg tak d tawarkan utk sesi mereka .. sedih n terasa beban hampir tak terbawa ..  student dtg beramai2 n pertanyaan d ajukan secara bertubi2 ... marah betul mereka ngan pihak pentadbiran ... tapi kami tak salah ... kerana kami bukannye nak buat benda ni jadi rumit .. kami nak tolong student ... kami nak setel masalah ngan tenang ...

walau pun bukan sesi aku jaga .. tapi jabatan aku beb... jabatan lain tak tau arr kan ... aku je yg gatal cek paper jabatan aku .... pasal terase something wrong somewhere .. perbincangan di lakukan terutama antara kami 'Ijazah Dasar' team ... kata sepakat dicapai .. kami wat perjumpaan tergempar ngan student yg berkaitan .. tp tak ramai yg dtg .. sebab ramai yg tak tau ... :(   really hope masalah ni leh setel .. walau pun sebenarnya .. hari ni masalah hampir setel kerana student yg hadir d perjumpaan tu mula memahami perkara yg sebenar ..

dalam masa yg sama aku syukur sgt pasal dah jumpa Fail MQF aku .. best nye ... rupa2nye en. TP IT yg pinjam .. tanpa sedar .. sib baik ade bff yg nampak fail tu ... yg tahu aku berkurun mencari .... so dia pulangkan lah balik kat aku .. hehhehehhehe ... selamat satu masalah ..

ape lak nak jd esok ... poning makcik pikir ...
tak pe ... you take it or u leave it .... u must face it right ....

so hari sudah mlm .. mood pun kurang ari nie ...
salam n good nite my blog ... :)

No comments:

Post a Comment