Thursday, January 6, 2011

LUAHAN HATI DAN PERASAAN

nape ?? utk ape ?? sebab ape ?? ...

entah la .. aku rase cam %$#@&* sedih la ..kenapa harus ade perasaan sebegini ... :(
kenapa aku tak leh terima .. ape kes erk .. kenapa leh jd cam nie ...apesal aku jd cam nie ...
suryani othman a.k.a yanieothman a.k.a yanie a.k.a sue dan berapa banyak a.k.a la ... sedar diri sikit ..
ko kena tau sape ko .. ko kena wake up ... tak yah nak mengarut ..ye ape yg aku mengarutkan nie .. ape yg aku tulis nie ...

yup .. anggap aku tak tulis ape2 a.k.a tak jadi pepe pun .. lantak lah .. nak wat pe kan ... dah mmg cam tu .. aku mmg akan kena terima .. walaupun pahit ... hhhaaaiihhh .. hakikat utk aku ... hakikat ???
dah cukup mengarut nie ... pe la aku nie .. ok2 .. chill ...

ini tak mengarut ...

sampai je opis cam biasa ... aku teruskan rutin membuka akaun FB a.k.a layan FB la .. then aku tgk inbox .. ade msg dr abg sepupu ku (walaupun sebenarnye msg tu aku dpt dah lama - dlm 2 ke 3 hari - tp hari ni baru aku nak tgk .. sepenuhnye) ia berkenaan pasal karam sing walia (tak reti nak eja) .. die minta ampun maaf pasal hina n kutuk org melayu ... bile pikir balikkan .. mmg patut pun semua org dlm tu marah kan karam tu ... pasal dah la mabuk tak sedar diri .. then kutuk lak org melayu (bangsa majoriti di Malaysia) .. tp bile dua kali pikir .. kite nie cam PM cakap la satu Malaysia .. n manusia ... mesti lah tak lari dr wat kesilapan .. no body perfect right .. then mcm karam ni .. dah tau die lg mabuk .. wat pe kite nak layan .. wat sakit hati je .. (walaupun sebenarnya utk menegakkan jati diri bangsa Melayu - maklumlah koje pun di Akademi Pengajian Melayu - benda nie patut di ambil tindakan) ...but .. sudah2 la .. ksw pun dah minta maaf pun ...
but really hope yg benda ni tak akan berulang .. aku tak nak isu perkauman ini akan menjadi lebih serius ...

then aku n aieda lepak di kaunter opis APM .. layan pertanyaan student .. ok la .. masalah dah tak banyak .. aida bawak lappy die .. lepak kat kaunter sambil layan cite korea same aieda .. ffuuhh best siot .. sambil tu aku layan paper lak .. terbaca satu artikel berkenaan 'remaja gila' .. create by imam muda asyraf (juara imam muda astro oasis) ..not bad gak imam muda ni .. remaja gila membaca .. bukan senang kita nak tgk remaja sekarang gile membaca .. remaja zaman sekarang yg aku paham, drpd membaca baik die g melepak ngan kengkawan, tgk wayang ke, jln2 ke .... tp dengan tulisan imam muda ni aku difahamkan hanye ade beberapa kelompok je yg gile membaca ... itu pun dia jumpa kelompok berkenaan masa ade tugasan di luar .. - alamak lupa la pulak .. ade tulis td ... mcm disebuah pulau - semoga ade banyak lg kelompok remaja yg sebegini ('gile membaca')

mlm cam biasa la sebelum aku masuk tido .. aku akan layan FB jap .. tp sebenar2nye .. aku layan FB utk suke2 sambil carik ilham utk menulis blog je .. sebab tu rutin aku sebelum aku tido aku akan catit semua memori n kejadian sepanjang hari di dlm blog .. (alamak .... so tolong jgn bace k .. kalau anda baca ... sila beritahu ye .. serta yg penting jgn bace berulang kali  akaun blog nie .. segala kerjasama anda amatlah dihargai...).. terima kasih ....    :)

No comments:

Post a Comment