Monday, January 31, 2011

CERITERA

alhamdulillah ... walaupun agak 'bz' tp alhamdulillah koje tetap berjalan ngan lancar ... :)

  1. ari rabu - partial ku selamat di edarkan utk semakan student  ... lega satu hal .. aku siap adekan taklimat (utk bg student paham)... utk kire png n pngk .... n semua student berikan kerjasama yg amat best .. giler sempoi student aku ni (tgk la sape yg jagakan ... wakakaka) ...
  2. ari khamis - aku giler 'bz' ... ye la .. esok nak MC .. (jgn mare .. aku mmg cam nie ... aku dah tau bile aku MC .. tak yah tunggu doc bg .. ).... memacam aku kena setel kan .. maklumlah .. isnin lak meeting jabatan ...
  3. ari jumaat - aku ke HUKM ... chek up biase .. sakit aku tu la .. sakit ke ??? ye la .. sakit .. kalau tak .. tak kan ke hospital .... aku adelah pesakit TIROD (pade mana yg tak tau ... sebab seingat aku aku dah g tau.. ) alhamduliilah .. semua ok ... result darah pun ok ... cuma doc kate tirod aku makin membengkak ... then ... die nak amik sampel (sebenarnya sampel tirod aku dah diambil pada satu ketika dahulu ... hahaah .. tahun lepas .. time tu result yg kuar ok ..)  n dulu die amik sampel belah kanan .. skang ni .... sampel belah kiri lak .. really hope ok gak ... korang doakan lah ye .. AMIN....
  4. ari sabtu - aku g le bertandang ke APM ... wat ape .. time cuti kan lebih elok duk umah ... dr dok bertapa kat opis ... hari ni .. anak en. hussin ( ex. ketua kerani APM) kahwin .. so aku ke APM la .. memenuhi jemputan dr en. hussin ... tq en. hussin ....
  5. hari ahad - lepaking je kat umah .... wat koje umah .. pasal bibik tak de .. ikut angah ke umah mak mentua dia .. pasal kes pindah umah masih lum setel (punyela banyak barang umah mak abg ipar aku ni .. hehehehe)
hari ni ... mula la episod sengal n ngengong .. pasal member2 opis dah ramai yg start cuti maklumlah minggu ni isnin n rabu je yg koje yg lain semua cuti umum  ..... bff aku cuti  :( .... (hari wp n raye cine) .. tu yg ramai cuti .... dpt rehat seminggu .. aku kena la koje.. pasal .. kena simpan cuti utk percutian ke bandung ..... kalau tak mmg aku pun dah cuti ... hhehehehe .. hari ni pun meeting jabatan berjalan dengan lancarnye .. alhamdulillah .. bincang banyak perkara - pasal buku panduan, pasal aktiviti jabatan n lain2 ....

No comments:

Post a Comment