Tuesday, January 11, 2011

:)

hari nie .. pepagi aku dah terjah pejabat pos bersama BFF sambil bekpes kat Fakulti Sains ... korang nak tau pe kes aku menyerang Pej. Pos pg2 hari ???  pasal aku nye lesen memandu dah mati la ... tp sikit nye bagus .. aku leh tak sedar ... then cam ne aku teringat ??? kwn aku a.k.a Mizaro .. die ckp or tanye (aku lupe) tarikh .. pasal die nye lesen dah nak mati .. so aku pun cek la lesen aku .. sekali dah mati daa .. sudah 4 ke 5 hari (waktu die tanye) .. skang nie je baru aku sempat nak g 'renew' .. dah masuk hari ke sebelas .. don't try this @ home ye .. kecuali Pej. Pos ... wakakka.... tu la padahnye .. padan ngan muka aku kan .. so selama dlm 11 hari di awal thn ni .. aku bawa keta tanpa lesen .. ha? korang berani x ... :p

Jangan berbangga dengan pujian kerana sebalik pujian terdapat satu kejian
pada aku mmg betul ... jgn percaya sgt .. kerana kekadang dr pujian itulah dtgnye hinaan ... jgn hipokrit ... sebab .. kena terima hakikat yg manusia itu tak sempurna ... semua ade melakukan kesilapan .. sebaliknye .. perlu ade persefahaman .. supaya tidak timbul rase x puas hati ....

No comments:

Post a Comment