Thursday, January 13, 2011

AKU YG KEHILANGAN

hari ni misi mencari masih lg diteruskan .. satu opis aku tanye .. tp jawapannye .. sungguh hampa ...
hhhuuaaaa .. dimanakah ko wahai MQF ku ..tak pasal2 aku kena print balik ... aku kena start dr mula balik .. mmg menyakitkan hati .. giler kejam itu org yg pinjam .. :p

hari ni 'Khurafat – Perjanjian Syaitan' sudah d tayang di pawagam ... aku tak sabar nak tgk .. tgk the making nye pun .. mmg membuatkan hati aku meluap-luap utk ke pawagam .. then mlm jugak aku booking tiket wayang utk esok .. hehhehe .. then aku layan FB .. azie a.k.a adik bff (k.jue) dah p tgk ... yg giler jelous nye .. siap amik gambar ngan pelakon merangkap pengarah filem berkenaan .. sape lg kalau bukan Syamsul Yusof .. bikin hati ini pppaaannnaasss je .. hehhe

pastu tu ari nie gak kwn opis yg lame - nana .. call .. windu sgt sgt kat die. .. na .. aku windu nak dengar cite hang .. kalau dulu ade je cite yg hang nak cite kat aku .. aku sedih na ..windu saat2 hang tumpang aku time balik jumpa shah (suami hang) .. begitu lama tak jumpa kan .. sedar2 .. dah hampir 3 thn ...  :(

No comments:

Post a Comment