Wednesday, January 5, 2011

MCM2

ari nie .. kecoh opis pasal my opismate ... kak CT .. aku di amanahkan utk tidak membuka pekung didada .. so aku diamkan aje pasal kak ct ..  tu yg satu opis kecoh .. kononnye rahsia besar sgt .... padahal ... ala .. bukannye ape pun .. just amanah .. tu yg aku pegang .. pasal ape sebenarnye ??? tak yah aku citekan disini .. :p

then ari ni aku g opis bawa bekal .. maklumlah semalam banyak lebih makanan .. (smbgn bday arisya) .. tu yg bawak g opis tu ..

mlm cam biasa aku layan internet .. then terpandang ade satu blog student .. herm .. aku terasa nak baca .. maklumlah aku pun blogger gak .. aahhaakkss .. bace nye bace .. ade nama bff n aku daaa .. hahha .. credit to Muba... :)   not bad ur blog ... lg lama rupenye jd blogger dr akak .. then student2 yg lain pun ada blog kan .. n dlm reramai (cam ramai blogger yg aku kenal) .. hehehe .. rupenye aku lah yg plg lambat .. hehehe baru nak berjinak2 ngan dunia diari IT nie .. hehehe :p

No comments:

Post a Comment