Monday, January 3, 2011

LEGA

selamat .. alhamdulillah .. semua nye selesai .. cume nak tak nak aku terpaksa tlg kwn seopis aku yg sorang nie pulak .. ( L bukan name sebenar) ish2 .. tu la bile board aku de problem .. die gelakkan aku .. HAMPEH kan .. nie bile board die de problem .. tak pasal2 refer aku lak .. - ha ko kan pandai sgt - : p
mmg aku sakit hati .. tp nak wat cam ne .. aku tak leh nak pikir la beb .. nak tak nak aku kena tlg jugak ..
hermm ... nak wat cam ne ..

sib baik tugasan opis - jaga kaunter n jwp pertanyaan student .. ok .. aku leh kawal la - cewah - ... alhamdulillah .. bukan tak de problem .. but still under control .. :)
ari nie jugak AR a.k.a Pegawai baru APM - Cik Syuhada hadir melapor diri utk bertugas ... ha En. Boss a.k.a En. Syah ... kwn dah ade :p ... dah tak banyak beban la boss erk ...

pastu time nie gak meeting d adakan .. but .. its my jabatan meeting .. under control la beb (ayat copy paste k ) .. meeting pasal jadual n pembahagian tugasan utk kakitangan akademik .. pengerusi die adelah en. TP .. hehehhe ok la .. but aku tak leh nak join meeting .. pasal aku kena jaga kaunter .. al maklum .. i'm bz like crazy u know .. aahhaakksss .. :p

No comments:

Post a Comment