Thursday, November 1, 2012

RINDU LA PULAK ...

tetiba .. perasaan ini yang bersarang dlm benak hati .. mau idak .. semalam kan .. aku tertinggal beg duit n segala mak nenek yang berkaitan dlm beg duit .. aku mmg tak perasan .. paling best time kat tol DUKE bile nak p kat kaunter tol utk byr duit tu time tu la baru perasan .. sib baik ade TnG .. hermm . terus teringat kat insan yang bergelar ayah .. kalau dulu tertinggal .. Ayah sanggup hantar beg duit tu ke opis .. takut pepe terjadi so IC n Lesen ade ..... pastu kalau duit tak de, pernah la aku tunggu kat kaki jalan tol n ayah antarkan duit utk aku lepas tol (time tu tak pakai TnG lg) ... terus aku sebak wwweeeiii .. hhuaaa .. :( .. sob sob .. kini semua TINGGAL KENANGAN ... nak minta tlg yg lain memasing nak p ke tmpt koje yg berlainan .. herm .. nak wat cam ner kan .. sedih plus sebak plus teringat je la yg bleh .. heerrmmm .. Al-Fatihah utk ayah tersyg ...

semoga Ayah damai di Sana .. amin ...

No comments:

Post a Comment