Saturday, February 12, 2011

FB nye cite .. hehhehehe

Apakah Karaktor Anda Dalam Hantu Kak Limah Balik Rumah!!

Suryani got ► Pak Jabit

Anda seorg yg berwawasan 2020,mempunyai fahaman sendiri & selalu puji diri sendiri tidak kira di mana jua anda berada..anda mungkin akan menjadi perdana menteri satu hari nanti..peace:)
 
kisah dan lagu anda

Suryani got ► Asyik--Amelina

Anda sukakan kebebasan dalam hidup. Tak suka dikongkong dan disekat oleh peraturan. Anda akan cuba perkara baru dan mencabar kerana anda tahu hidup hanya sekali. Pada anda melanggar peraturan tidak ada salahnya. Anda sedar anda perlu nikmati hidup dengan penuh keseronokan.Enjoy your life kerana anda masih muda. Bila lagi nak cuba aktiviti extreme seperti sky-diving,bungee jumping atau mendaki bukit jika tidak sekarang?Bukan bermaksud anda tidak sukakan tanggungjawab,tetapi hanya ingin tahu sesuatu perkara dengan pengalaman sendiri.
 
Siapa anda dalam skuad Harimau Malaya?

Suryani got ► Posisi: Tengah (Safiq Rahim)

Anda sesuai bermain di posisi tengah. Pemain tengah memainkan peranan yang penting untuk menentukan corak permainan samada menyerang atau bertahan. Pemain tengah harus mempunyai kerjasama yang tinggi untuk membantu penyerang atau pertahanan.
 
Ingin tahu keistimewaan diri anda?

Suryani got ► Peramah

Anda seorang yang peramah dan suka menolong orang.Anda mudah bergaul dengan masyarakat.Anda sudi menghulurkan bantuan apabila kawan memerlukan pertolongan anda.Oleh itu anda mempunyai banyak kawan.
 
MAKNA NAMA KAMU
 
Suryani : -

S : Berpendirian kukuh dan bersemangat

u : Seorang yang pendiam dan agak sukar berkomunikasi dengan kamu

r : Kamu seorang yang kuat bekerja

y : Pintar dan mampu pengaruhi orang lain

a : Menggambarkan seorang yang bijak

n : Sanggup menghadapi apa juga rintangan dalam mengejar impian

i : Setiasa perlukan perhatian orang lain

No comments:

Post a Comment