Wednesday, February 9, 2011

????

sejak minggu lepas pelbagai kisah tak best aku dengar ... ape?? tak perlu aku citekan .. cukup hanye kepada yg mengetahui ... :(
kenapa ianye perlu terjadi ....HARUS KE ??? (gaya wawa dlm cite adnan sempit) ... ia seperti menyekat periuk nasi org ... tak best .. n tak perlu ade sepatutnye ...cukup2 la .... buka mata n minda ...

hari sabtu lepas ... ieqa (adik bff - wani) kahwin n aku dpt jemputan .. tapi aku tak dpt penuhi pasal ... ade majlis pertunangan sedara ku yg perlukan kehadiran ku ... jd aku tak dpt memenuhi permintaan wani ..

hari ni .. BFF (kak jue) ... di panggil utk interview .... n alhamdulillah dr ape yg bff cite .. semua nye ok .. n insyaallah ade rezeki utk d sambung kontraknye ... kalian doakan utk bff ye ...

No comments:

Post a Comment