Friday, December 31, 2010

SELAMAT DTG 2011 .. SELAMAT TINGGAL 2010 ...

mcm2 jadi .. suke suki thn 2010 .. mmg jadi pengajaran n kenangan yg tak dpt dilupakan ..

permulaan tahun ... kami sambut di langkawi .. mmg best .. berjalan bersama2 famili .... beli coklat bebanyak hehehe .. then kembali balik duty d APM .. :)
kemudian bulan April kami ke AUSTRALIA .. gempak best siot .. mmg best sgt .. adela dlm 10 hari kami di sana .. habis satu Melbourne tu kami jelajah .. hehehe .. mmg percutian yg sempoi ... mementang la busu ade kat sane .. pasal sambung PhD kat sane .. tu yg lg best .. kami lepak la umah busu .. :)
bulan Julai lak ... kami ke Bandung .. Indonesia .. seronok beb .. jenjalan sefamili .. di sana kami berjalan tgk kawah gunung berapi .. :) .. banyak gak habis duit waktu di sana ...
akhir sekali Aku dan Mak pada bulan Oktober hingga Disember (49 hari) dpt menjadi tetamu Allah .. sungguh indah nikmat pemberian Allah ini .. syukur Alhamdulillah ... atas segala nikmat yang di berikan ..

tp yg sedih nye - .. Awal thn aku kehilangan dua insan .. seorang bapa saudara (abg ayah aku) dan satu2nye nenek aku yang tinggal ... mmg sedih .. thn ni .. kali pertama kami sefamili beraya tanpa enek ... sedih woo ..:(
aku dah tak de insan yg nak aku panggil enek .. sob sob sob :( (sedih yg teramat) ..

lastly hari terakhir dithn 2010 aku g tgk wayang with BFF .. cite pe? Fair Game.. best?? best ke... aahhaakkk .. leh thn la ..
and the best thing .. aku layan FB .. adik2 APM yg aku jaga sesi nye dah tau result ... :)
giler lega beb .. sib baik .. bebetul masalah ku dah kire setel .. credit to kak lin (sec. exam) ... really thanks kak ...

semoga tahun 2011 nie aku harungi dengan tabah + semangat + keyakinan yg tinggi ...

No comments:

Post a Comment