Thursday, December 30, 2010

HAMPEH BETOL

board aku de problem beb ...giler sebentar aku ... tau2 ade kwn opis nak g key in markah ..terdiam jap aku .... then ingat board org lain .... rupenye board aku .. mmg HAMPEH ... nape leh jadi camnie .... aku dah kire cantek nye .. tak pasal2 kena wat meeting lik .... aku rase cam hari yg serba???  x tau nak ckp pe.. :P
staf exam yang biasa ngan kami pun bengang (but tak terkata pe?) so sorry sis .. really sorry.. janji tak kan ulang lg ... dah banyak kali aku handle meeting board exam nie .. tak pernah jd cam nie ... sedih woo :(
sib baik ade kengkawan terutama BFF .. mereka yg support .. tolong serba sedikit (walaupun tak banyak - but really2 menghargainye) .. thanks a lots guys ..
sib baik hari ni leh setel ... terus wat meeting .. credit to APM AR n the meeting .. kerana sudi tgk board n sain board ... SYUKUR SGT ..lega beb
lepas meeting ... kami seopis (hehehe) .. dibelanja oleh ketua kerani (H bukan name sebenar) rojak .. sedap sih ...
hati kembali suke-suki .. :)
bertambah suke-suki kerana bola menang .. ESOK CUTI ... yyeeeaaahhh ... i really like it ...

No comments:

Post a Comment